Η δεύτερη θητεία του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι επίσημη, με τον Σέρβο προπονητή να παρουσιάζεται σήμερα το μεσημέρι στο T-Center και τον ίδιο να στέκεται στην επαφή που δεν έχασε ποτέ με τον «πράσινο» οργανισμό και τον Δημήτρη Γιαννακοπουλο. Ο κόσμος του τριφυλλιού πλέει σε πελάγη ευτυχίας για την επιστροφή του Ζοτς και πάνω από 5.000 φίλοι της ομάδας του επιφύλαξαν θερμή υποδοχή. Αναλυτικά η αθλητική επικαιρότητα της ημέρας, με την Έλβη Μιχαηλίδου.