Ακινητοποιήθηκαν τα τρένα στην Γερμανία λόγω κατάρρευσης του συστήματος ψηφιακής επικοινωνίας
Σε πλήρη ακινητοποίηση οδηγήθηκαν όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn – DB), έπειτα από σοβαρό τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Τα δρομολόγια διακόπηκαν προσωρινά και τα τρένα παραμένουν σε σταθμούς ή ασφαλή σημεία, ενώ οι τεχνικοί προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη που προκαλεί ήδη εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στο σύστημα GSM-R, το οποίο χρησιμοποιείται για την επικοινωνία μεταξύ των συρμών και των κέντρων ελέγχου κυκλοφορίας. Η δυσλειτουργία οδήγησε σε άμεση διακοπή της κυκλοφορίας για λόγους ασφαλείας, με αποτέλεσμα όλα τα τρένα να παραμείνουν ακινητοποιημένα σε σταθμούς ή σε προκαθορισμένα ασφαλή σημεία του δικτύου.