Καταγγελία απο τον Δήμο Ελληνικού: Τελείως ακαθάριστος ο Υμηττός ενώ φτάνουμε στο τέλος Ιουνίου
Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης έχει εξαπολύσει δριμεία επίθεση κατά του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ), καταγγέλλοντας ότι μεγάλες εκτάσεις του βουνού παραμένουν εντελώς ακαθάριστες στα τέλη Ιουνίου 2026, παρά το γεγονός ότι διανύουμε την καρδιά της αντιπυρικής περιόδου.