Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Α.Τ Συντάγματος για νέα ταυτότητα
Στο ΑΤ Συντάγματος βρέθηκε ο πρωθυπουργός για να βγάλει νέα ταυτότητα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.