Θάνατος 3χρονου στην Κρήτη: «Ο σύντροφός μου έλεγε ότι τον έκαιγε για να βάλει μυαλό»
Με την απολογία της 27χρονης μητέρας η οποία κατηγορείται για το θάνατο του 3χρονου Άγγελου συνεχίστηκε η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου Κρήτης.
Η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του παιδιού της. Κατά την απολογία της η 27χρονη μητέρα, αναφέρθηκε αρχικά στην προσωπική της ζωή πριν από τη γέννηση του παιδιού. Όπως είπε, είχε στο παρελθόν μία σχέση, έμεινε έγκυος, αλλά η κύηση δεν προχώρησε.
Σε ερώτηση για το γιατί δεν πήγε το παιδί στο νοσοκομείο, απάντησε: «Πώς να πάω στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά». Η κατηγορούμενη σημείωσε ακόμη ότι έβλεπε «κάποια χτυπήματα», χωρίς όμως –όπως είπε– να γνωρίζει την προέλευσή τους.