Γιώργος
| 11.05.2026 21:42Για άλλη μια φορά ο υπουργός παραπλάνησε μέχρι και την αντιπολίτευση επικοινωνιακά προσπαθώντας να ρίξη το βάρος στην υγεία βκαι συγκεκριμένα στα παιδιά. Είπε θέλετε να παίρνουν αυτά τα παιδιά σας από τα περίπτερα; Τελείως αντιφατικό από την στιγμή που έτσι και αλλιώς θα αδειοδοτηθούν καταστήματα θα μπορούσε να υπάρχει έλεγχος μόνο για ενήλικες μόνο από αυτά. Και βάζει όριο μακριά από σχόλια 500 μέτρα κάτι ανέφικτο για αστικό ιστό μόνο και αυτό αποδεικνύει το έμμεσο κλεισιμο του κλάδου.Αλλά αυτή η κυβέρνηση είπαμε το άσπρο το κάνει μαύρο .Το θέμα είναι ο ανταγωνισμός που δημιουργήθηκε μεταξύ των καταστημάτων κάνναβης και >ισραηλινής κανναβης από τα φαρμακεία και κάπου εδώ ήρθε το υπουργείο να δημιουργήσει ένα ΦΑΡΜΑΚΟΚΕΝΤΡΙΚΟ μοντελο κανναβης. Στην ουσία αυτό το νομοσχέδιο είναι η ταφόπλακα που έμμεσα κλείνει έναν κλάδο για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα μεγάλων και λίγων. Ούτε τα καταστήματα μπορούν να σταθούν χωρίς ανθούς αλλά ούτε και οι καλλιεργητές μπορούν να μεταποίησουν τα προϊόντα τους εφόσον κανείς δεν θα επιτρέπεται να πουλάει. Ο κύριος Τσίπρα έκανε ένα πολύ καλό βήμα στον κλάδο και ο κύριος Γεωργιάδης μας παει 50 χρόνια πίσω.Επισης είπε ο υπουργός ως απάντηση σε υπουργό γιατί δεν κάνει το ίδιο με το αλκοόλ και απάντησε ότι κάναμε λέει βάλαμε όρια.Και λέω τώρα εγώ γιατί δεν βάζετε τα ίδια όρια στην βιομηχανική κάνναβη που δεν είναι και ψυχοδραστικη σε αντίθεση με το αλκοόλ; αστεία πράγματα μας κοροϊδεύουν μέσα στα μάτια μας. ελπίσουμε η επόμενη κυβέρνηση που έρχεται γιατί έρχεται να διορθώσει το λάθος που τώρα πάει θα γίνει